Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tandskydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 68427" data-attributes="member: 32948"><p>FFSuper: Jag sade att jag inte tror på ett skydd man tar på sig vid tillfällen då man förväntas krascha. Oftast händer olyckorna vid oväntade och små fall. </p><p>Med andra ord så är chansen relativt liten för att skyddet sitter i flabben då man behöver det. </p><p></p><p>Om man nu anser sig behöva ett tandskydd så tror jag på ett dyrare skydd som är anpassat efter ens egna tänder. Det borde vara bekvämare och skydda bättre, vilket ökar sannolikheten att man använder det då olyckan eventuellt inträffar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 68427, member: 32948"] FFSuper: Jag sade att jag inte tror på ett skydd man tar på sig vid tillfällen då man förväntas krascha. Oftast händer olyckorna vid oväntade och små fall. Med andra ord så är chansen relativt liten för att skyddet sitter i flabben då man behöver det. Om man nu anser sig behöva ett tandskydd så tror jag på ett dyrare skydd som är anpassat efter ens egna tänder. Det borde vara bekvämare och skydda bättre, vilket ökar sannolikheten att man använder det då olyckan eventuellt inträffar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tandskydd?
Tillbaka
Topp