Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tänk efter först!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i_wish_i_was_a_boat" data-source="post: 98782" data-attributes="member: 46657"><p>eeehe.. varför om jag får fråga? ett forum är väl till för att vädra sina tankar och funderingar och vare sig de är bra eller dåliga eller tillför forumet som sådant nåt eller itne tycker inte jag spelar sån stor roll.. men det är som sagt jag. ilskna och otrevliga inkägg är för mig lite onödiga men även det har jag överseende med. tänk på vilket forum du har att göra med. snowboardåkare och skidåkare är väl kanske inte kända för sin korrekthet och regelrättigt tänkande.. besservisser fasoner hänvisar iaf jag till nåt annat forum!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i_wish_i_was_a_boat, post: 98782, member: 46657"] eeehe.. varför om jag får fråga? ett forum är väl till för att vädra sina tankar och funderingar och vare sig de är bra eller dåliga eller tillför forumet som sådant nåt eller itne tycker inte jag spelar sån stor roll.. men det är som sagt jag. ilskna och otrevliga inkägg är för mig lite onödiga men även det har jag överseende med. tänk på vilket forum du har att göra med. snowboardåkare och skidåkare är väl kanske inte kända för sin korrekthet och regelrättigt tänkande.. besservisser fasoner hänvisar iaf jag till nåt annat forum! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tänk efter först!
Tillbaka
Topp