Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNDVLL" data-source="post: 895204" data-attributes="member: 48051"><p>Inget ska nog ut men ska inhandla både puder och park skidor. Är klar på puderskidorna, köper ett par begagnade EP Pro till riktigt bra pris. Parkskidor blir förmodligen ett par Majesty Rock N Rolla, men nu är det ju Freeride-skidor det handlar om så ska inte gå in för mycket på det. Om det är någon som vet någonting om dom så tar jag gärna emot lite information! </p><p></p><p>Har sen tidigare ett par Atomic Race SL 165 cm som jag ska köra vidare på under säsongen, framförallt under skidlärarstegen, sen kanske man plockar ut något kul ur skidhyran på anläggningen jag ska jobba på. Sen så har jag ett par Faction 3.Zero utan rocker som funkar bra för blandad åkning och hård offpist. Har även ett par sletna Kung Fujas i reserv för typ allt utom piståkning och hårt packad snö..</p><p></p><p>Det enda jag egentligen funderar på är vilka lagg som ska med till Italien den månaden vi ska dit med SCoTT. Kan ju snöa otroligt mycket i Monte Rosa, men förra året var januari och februari mest soligt så det är ju frågan om jag ska satsa på att köra Faction eller Line där nere dom dagar det bjuds på bra snö. Annars kommer vi nöta mest pist..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNDVLL, post: 895204, member: 48051"] Inget ska nog ut men ska inhandla både puder och park skidor. Är klar på puderskidorna, köper ett par begagnade EP Pro till riktigt bra pris. Parkskidor blir förmodligen ett par Majesty Rock N Rolla, men nu är det ju Freeride-skidor det handlar om så ska inte gå in för mycket på det. Om det är någon som vet någonting om dom så tar jag gärna emot lite information! Har sen tidigare ett par Atomic Race SL 165 cm som jag ska köra vidare på under säsongen, framförallt under skidlärarstegen, sen kanske man plockar ut något kul ur skidhyran på anläggningen jag ska jobba på. Sen så har jag ett par Faction 3.Zero utan rocker som funkar bra för blandad åkning och hård offpist. Har även ett par sletna Kung Fujas i reserv för typ allt utom piståkning och hårt packad snö.. Det enda jag egentligen funderar på är vilka lagg som ska med till Italien den månaden vi ska dit med SCoTT. Kan ju snöa otroligt mycket i Monte Rosa, men förra året var januari och februari mest soligt så det är ju frågan om jag ska satsa på att köra Faction eller Line där nere dom dagar det bjuds på bra snö. Annars kommer vi nöta mest pist.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp