Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 895283" data-attributes="member: 80520"><p>Min skidgarderob kommer stå asstill. Mina surt förvärvade sommarjobbsdineros (och den hundringen som blir över av CSN i månaden, att studera är ekonomiskt harakiri) kommer gå till att försöka komma nånstans längre bort än hammarbybacken.</p><p></p><p>Eller ja, det och sen försöka bygga på mitt tradrack, då jag råkade spendera sommaren med att bli biten av en ny typ av klättring. Skitliv. Det sköna med det hela är i alla fall att jag slipper fundera över skidor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 895283, member: 80520"] Min skidgarderob kommer stå asstill. Mina surt förvärvade sommarjobbsdineros (och den hundringen som blir över av CSN i månaden, att studera är ekonomiskt harakiri) kommer gå till att försöka komma nånstans längre bort än hammarbybacken. Eller ja, det och sen försöka bygga på mitt tradrack, då jag råkade spendera sommaren med att bli biten av en ny typ av klättring. Skitliv. Det sköna med det hela är i alla fall att jag slipper fundera över skidor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp