Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JSellberg" data-source="post: 895807" data-attributes="member: 122660"><p>Får bara ha två skidor i quivern i år, förutom mina slalomskidor. Har dock beslutat att eftersom jag bara får ha två par skidor, så får jag köpa bägge två par nya nu i höst. </p><p>Har sålt mina Coreupt TJ, Armada ARG och 4FRNT CRJ. K2 domain samt 4FRNT EHP ska säljas.</p><p></p><p>Har köpt ett par Atomic Punx 182 2012'or. Har hört lite dåligt om kvaliteten på dessa skidor, men det gör inget då jag inte kör rails. Har en STH 16 till dessa.</p><p></p><p>Funderar starkt på ett par Atomic Bent Chetler 183 med grön/orange FFG 16,</p><p>Andra starka kanidater är 4FRNT YLE, Völkl Shiro och Line Opus.</p><p>Det är ju dock så sjukt svårt att välja skidor, speciellt när man inte får pröva dom först.</p><p></p><p>Men som det är nu så lutar det mest år BC eller YLE.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JSellberg, post: 895807, member: 122660"] Får bara ha två skidor i quivern i år, förutom mina slalomskidor. Har dock beslutat att eftersom jag bara får ha två par skidor, så får jag köpa bägge två par nya nu i höst. Har sålt mina Coreupt TJ, Armada ARG och 4FRNT CRJ. K2 domain samt 4FRNT EHP ska säljas. Har köpt ett par Atomic Punx 182 2012'or. Har hört lite dåligt om kvaliteten på dessa skidor, men det gör inget då jag inte kör rails. Har en STH 16 till dessa. Funderar starkt på ett par Atomic Bent Chetler 183 med grön/orange FFG 16, Andra starka kanidater är 4FRNT YLE, Völkl Shiro och Line Opus. Det är ju dock så sjukt svårt att välja skidor, speciellt när man inte får pröva dom först. Men som det är nu så lutar det mest år BC eller YLE. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp