Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 900201" data-attributes="member: 13307"><p>Tankar kring quivret var det ja...</p><p></p><p>Tankarna har alltid varit att det är kul att testa nya saker och egentligen så handlar det väl om sökandet efter den där perfekta skidan, ja den där som man inser att man vill behålla eller i värsta fall den där man ångrar att man har sålt.</p><p></p><p>Quivret är som vanligt överfullt av skidor som mer eller mindre liknar varandra, men ändå är tillräckligt olika så man kan motivera (iaf för sig själv) att alla är värda att behålla.</p><p></p><p>Smalast till bredast</p><p></p><p>177 IdOne MR-CE med fks. För puckelskoj</p><p>181 ON3p JMO nytillskott för i år. För varjedag i sverige och lite hoppochlek</p><p>179 Karhu team 100 med Hammerhead. Telis</p><p>190 DPS RP112 pure snart med sollyfitplattor. Bättre turande och skoj varjedagalternativ i NA</p><p>186 ON3P BG ev med dynaduke. Nytillskott för i år, den bästa skogsskidan jag åkt och en av de två skidor jag ångrat att jag sålt. Har därför köpt om skidan.</p><p>186 4FRNT Renegade snart med inserts för fks. Ingen fartgräns på denna i vare sig pist eller uppkört</p><p>184/192 Salomon Rocker2 nytillskott för i år hoppochlek när det är mkt snö</p><p>186 ON3P PF. Jag kunde inte hålla mig</p><p>190 DPS Lotus 138 pure. Får se om jag säljer dessa</p><p></p><p>Överlappande quiver?? You bet, men ack så roligt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 900201, member: 13307"] Tankar kring quivret var det ja... Tankarna har alltid varit att det är kul att testa nya saker och egentligen så handlar det väl om sökandet efter den där perfekta skidan, ja den där som man inser att man vill behålla eller i värsta fall den där man ångrar att man har sålt. Quivret är som vanligt överfullt av skidor som mer eller mindre liknar varandra, men ändå är tillräckligt olika så man kan motivera (iaf för sig själv) att alla är värda att behålla. Smalast till bredast 177 IdOne MR-CE med fks. För puckelskoj 181 ON3p JMO nytillskott för i år. För varjedag i sverige och lite hoppochlek 179 Karhu team 100 med Hammerhead. Telis 190 DPS RP112 pure snart med sollyfitplattor. Bättre turande och skoj varjedagalternativ i NA 186 ON3P BG ev med dynaduke. Nytillskott för i år, den bästa skogsskidan jag åkt och en av de två skidor jag ångrat att jag sålt. Har därför köpt om skidan. 186 4FRNT Renegade snart med inserts för fks. Ingen fartgräns på denna i vare sig pist eller uppkört 184/192 Salomon Rocker2 nytillskott för i år hoppochlek när det är mkt snö 186 ON3P PF. Jag kunde inte hålla mig 190 DPS Lotus 138 pure. Får se om jag säljer dessa Överlappande quiver?? You bet, men ack så roligt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp