Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 900234" data-attributes="member: 91785"><p>Efter ett par säsonger i den svenska fjällen har jag äntligen lyckats bygga upp något som liknar ett quiver (även fast jag känner mig som en dålig flicka när jag läser om vissa personers samlingar...)</p><p></p><p><strong>Pist:</strong> Kom över ett par Atomic Race D2 GS 10/11 184cm förra vintern - Sjukt stabil skida. Finns ingen is i världen som inte går att carva med denna skida! Riktigt skoj när det har varit plusgrader i Åre för att sedan bli -15 dagen efter. </p><p></p><p><strong>Allround:</strong> Dynastar Legend Prorider XXL 09/10 194cm - Köpte dessa sent 09, var tänkta att ha som Åredräpare. De fungerar utmärkt, men det är sällan jag finner så mycket plats som dessa vill ha. Tyvärr. Försöker att sälja dom. </p><p></p><p><strong>Turskidor:</strong> Ett par Goodha 191 från 08/09 eller något i den stilen. Köpte dom som min första breda skida, insåg fort att de var lite för lite även för Sverige. De fungerar dock utmärkt med en dynafitta på, lätta och fina. </p><p></p><p><strong>Püder:</strong> Kuro 195 modell 10/11. Inhandles för en skitpeng i slutet på förra säsongen. Har inte hunnit montera mina egna ännu, men planen är att bo i Kanada i vinter, och det känns som helt rätt skida för ändamålet. Om någon sitter och tjyvhåller på en bra bindning(för tjockisar alltså) för ett bra pris; Skicka gärna ett PM eller något. </p><p></p><p>Har även lite annat skräp liggandes i diverse garage, inget värt att nämna dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 900234, member: 91785"] Efter ett par säsonger i den svenska fjällen har jag äntligen lyckats bygga upp något som liknar ett quiver (även fast jag känner mig som en dålig flicka när jag läser om vissa personers samlingar...) [b]Pist:[/b] Kom över ett par Atomic Race D2 GS 10/11 184cm förra vintern - Sjukt stabil skida. Finns ingen is i världen som inte går att carva med denna skida! Riktigt skoj när det har varit plusgrader i Åre för att sedan bli -15 dagen efter. [b]Allround:[/b] Dynastar Legend Prorider XXL 09/10 194cm - Köpte dessa sent 09, var tänkta att ha som Åredräpare. De fungerar utmärkt, men det är sällan jag finner så mycket plats som dessa vill ha. Tyvärr. Försöker att sälja dom. [b]Turskidor:[/b] Ett par Goodha 191 från 08/09 eller något i den stilen. Köpte dom som min första breda skida, insåg fort att de var lite för lite även för Sverige. De fungerar dock utmärkt med en dynafitta på, lätta och fina. [b]Püder:[/b] Kuro 195 modell 10/11. Inhandles för en skitpeng i slutet på förra säsongen. Har inte hunnit montera mina egna ännu, men planen är att bo i Kanada i vinter, och det känns som helt rätt skida för ändamålet. Om någon sitter och tjyvhåller på en bra bindning(för tjockisar alltså) för ett bra pris; Skicka gärna ett PM eller något. Har även lite annat skräp liggandes i diverse garage, inget värt att nämna dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp