Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 900561" data-attributes="member: 35991"><p>Jag har snöat in lite på ett par LP 105:or i storlek 192 som vardagsskida. En inte allt för svår gissning, som också backas upp av de omdömen jag läst, är att de krossar uppkört och varierande underlag samt med sitt spann även går bra på hårdare före. </p><p>Det jag är lite orolig över är att de inte kommer att matcha mina EHP 193 när det gäller puder, någon som har något att säga om detta? </p><p>Har inte haft möjlighet att klämma på dem ännu, så vet inte hur mycket mjukare de blir i nosen. Men rocker profilen ser riktigt bra ut och bara en sån sak som att man får dem för under 6k med Barons från tysken uppmuntrar ju till köp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 900561, member: 35991"] Jag har snöat in lite på ett par LP 105:or i storlek 192 som vardagsskida. En inte allt för svår gissning, som också backas upp av de omdömen jag läst, är att de krossar uppkört och varierande underlag samt med sitt spann även går bra på hårdare före. Det jag är lite orolig över är att de inte kommer att matcha mina EHP 193 när det gäller puder, någon som har något att säga om detta? Har inte haft möjlighet att klämma på dem ännu, så vet inte hur mycket mjukare de blir i nosen. Men rocker profilen ser riktigt bra ut och bara en sån sak som att man får dem för under 6k med Barons från tysken uppmuntrar ju till köp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp