Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kgis" data-source="post: 901434" data-attributes="member: 63920"><p>Trodde att det skulle bli ett till par skidor i år men det blir nog inte så. Behåller mina salomon shogun från säsongen 09/10 och sätter en sollyfit-platta på dom. Kör dynafit TLT speed när jag ska gå på tur och sen ska jag köpa en STH 16 eller STH 14 driver som jag kan använda när jag ska vara i systemet och åka skidor. På fötterna har jag dalbello krypton pro för systemåkning och black diamond factor på topptur. När jag har tröttnat på 27 meters radie tar jag på mina fischer slalomskidor (racestock) och då svänger det rätt bra faktiskt.</p><p></p><p>Känns som att jag har fått till skidgrejen i år, mina shoguns gör mig aldrig besviken och därför känns det bara onödigt att ha fler par skidor. Sollyfit-plattan som gör att man kan byta mellan dynafit- och salomonbindningar verkar som en riktigt bra uppfinning, återstår bara att testa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kgis, post: 901434, member: 63920"] Trodde att det skulle bli ett till par skidor i år men det blir nog inte så. Behåller mina salomon shogun från säsongen 09/10 och sätter en sollyfit-platta på dom. Kör dynafit TLT speed när jag ska gå på tur och sen ska jag köpa en STH 16 eller STH 14 driver som jag kan använda när jag ska vara i systemet och åka skidor. På fötterna har jag dalbello krypton pro för systemåkning och black diamond factor på topptur. När jag har tröttnat på 27 meters radie tar jag på mina fischer slalomskidor (racestock) och då svänger det rätt bra faktiskt. Känns som att jag har fått till skidgrejen i år, mina shoguns gör mig aldrig besviken och därför känns det bara onödigt att ha fler par skidor. Sollyfit-plattan som gör att man kan byta mellan dynafit- och salomonbindningar verkar som en riktigt bra uppfinning, återstår bara att testa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp