Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 902393" data-attributes="member: 43586"><p>För min del blir det att downsiza skidgarderoben lite. Har insett att jag inte behöver ha 4 par lagg när jag ändå inte använder samtliga. Dessutom har jag insett att min gamla kropp inte längre tycker det är kul med parkåkning, varpå mina sådana lagg är överflödiga. </p><p></p><p><strong>Charger/tävling/stora berg:</strong></p><p>BD Zealot. Funkar den för Reine så funkar den för mig.</p><p></p><p><strong>Lek/Pist/Puder</strong>:</p><p>DPS 112, måste lära känna den mer i orolig snö för att undvika dykeffekten och våga lita på den fullt ut. </p><p></p><p><strong>Försvinner:</strong></p><p>Dynastar XXL 194, jävligt rejäl skida som nu blivit ersatt av ett lite mer lätthanterligt dito</p><p>K2 Public Enemy 174 av ovan nämnda anledning.</p><p></p><p>Har vissa funderingar över en Lotus 120 som puder/charger också..men min studentekonomi tillåter inte det, speciellt inte efter en sommar utan jobb samt en restskatt från norge på 12k. Jävla lotterinorge.</p><p></p><p>Däremot blir det ett par nya skidbyxor efter att följande produktionsfel uppdagades: <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=78628" target="_blank">Produktionsfel</a>. Någon som har tips på en fungerande och rejäl byxa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 902393, member: 43586"] För min del blir det att downsiza skidgarderoben lite. Har insett att jag inte behöver ha 4 par lagg när jag ändå inte använder samtliga. Dessutom har jag insett att min gamla kropp inte längre tycker det är kul med parkåkning, varpå mina sådana lagg är överflödiga. [b]Charger/tävling/stora berg:[/b] BD Zealot. Funkar den för Reine så funkar den för mig. [b]Lek/Pist/Puder[/b]: DPS 112, måste lära känna den mer i orolig snö för att undvika dykeffekten och våga lita på den fullt ut. [b]Försvinner:[/b] Dynastar XXL 194, jävligt rejäl skida som nu blivit ersatt av ett lite mer lätthanterligt dito K2 Public Enemy 174 av ovan nämnda anledning. Har vissa funderingar över en Lotus 120 som puder/charger också..men min studentekonomi tillåter inte det, speciellt inte efter en sommar utan jobb samt en restskatt från norge på 12k. Jävla lotterinorge. Däremot blir det ett par nya skidbyxor efter att följande produktionsfel uppdagades: [url=https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=78628]Produktionsfel[/url]. Någon som har tips på en fungerande och rejäl byxa? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp