Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Slogen" data-source="post: 908793" data-attributes="member: 94697"><p>Pist / hårt /lätt tur:</p><p>Head Johnny med Sollyfit plattor. Kommer växla mellan ST och STH 16 på dessa, blir interessant att prova hur sollyfit plattorna funkar. Tanken är att jag skall kuna resa med bara 2 par skidor inte 3 som jag har brukt att göra.</p><p></p><p>Mina gamla salomon pocket rocket som jag har haft som lätta turskidor får nu vila. </p><p></p><p>Puder/mjuk snö:</p><p>Ur garderoben: Moment Bibby Pro 190 m Dukes. Grym och inte rolig att göra mig av med den, trodde det var min drömskida men jag tyckte den var lite för styv för mig.</p><p></p><p>In kommer ett par fladdriga och oseriösa obSethed med Dukes så att det finns möjlighet för lite sidecountry och kort puder turande.</p><p></p><p>Sen köpte jag ett par Coreupt Richard Permin på SC när dom sålde ut dom för 99 euro. Kan vara en schysst köttar-motsats till obSethed'en. Dock har jag inte stora förväntninger till dessa skidorna. Spannet verkar helt sjukt, och dom har mottagit lite växlande recensioner. Bla i Fri Flyt blir dom omtalad som "opålitliga". </p><p></p><p>Mina Gamla 08/09 obSethed som jag ständigt återkommer till får vara kvar som sten / utlånsskida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Slogen, post: 908793, member: 94697"] Pist / hårt /lätt tur: Head Johnny med Sollyfit plattor. Kommer växla mellan ST och STH 16 på dessa, blir interessant att prova hur sollyfit plattorna funkar. Tanken är att jag skall kuna resa med bara 2 par skidor inte 3 som jag har brukt att göra. Mina gamla salomon pocket rocket som jag har haft som lätta turskidor får nu vila. Puder/mjuk snö: Ur garderoben: Moment Bibby Pro 190 m Dukes. Grym och inte rolig att göra mig av med den, trodde det var min drömskida men jag tyckte den var lite för styv för mig. In kommer ett par fladdriga och oseriösa obSethed med Dukes så att det finns möjlighet för lite sidecountry och kort puder turande. Sen köpte jag ett par Coreupt Richard Permin på SC när dom sålde ut dom för 99 euro. Kan vara en schysst köttar-motsats till obSethed'en. Dock har jag inte stora förväntninger till dessa skidorna. Spannet verkar helt sjukt, och dom har mottagit lite växlande recensioner. Bla i Fri Flyt blir dom omtalad som "opålitliga". Mina Gamla 08/09 obSethed som jag ständigt återkommer till får vara kvar som sten / utlånsskida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp