Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrLarsen" data-source="post: 924336" data-attributes="member: 122539"><p>Tror nok jeg ville valgt Katana som charge/konk. ski, i og med at jeg vet at du skal kjøre i norden blir det fort mye variable forhold, så er vel best å velge noe som er mest mulig stabilt på forskjellige forhold. Prøvde 184 katana (de hadde ikke med 191, dårlig valg) på pudderføre på Oppdal i mars. De flyter mer enn godt nok så lenge du har litt fart, og takler vel stort sett alt du kan dra de med på. Tror ikke det lønner seg å ofre stabiliteten til katana for litt ekstra flyt med Shiro (som jeg ikke fikk prøvd).</p><p></p><p>Når det kommer til FunPowTur liker jeg kanskje mest Bentchetler, Opus eller YLE. Nocta var hvertfall ikke spesielt artig når jeg testa den, litt kjedelig og livløs lissom. Men utifra hvor du jobber bør det jo være mulig å få prøvd litt ski?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrLarsen, post: 924336, member: 122539"] Tror nok jeg ville valgt Katana som charge/konk. ski, i og med at jeg vet at du skal kjøre i norden blir det fort mye variable forhold, så er vel best å velge noe som er mest mulig stabilt på forskjellige forhold. Prøvde 184 katana (de hadde ikke med 191, dårlig valg) på pudderføre på Oppdal i mars. De flyter mer enn godt nok så lenge du har litt fart, og takler vel stort sett alt du kan dra de med på. Tror ikke det lønner seg å ofre stabiliteten til katana for litt ekstra flyt med Shiro (som jeg ikke fikk prøvd). Når det kommer til FunPowTur liker jeg kanskje mest Bentchetler, Opus eller YLE. Nocta var hvertfall ikke spesielt artig når jeg testa den, litt kjedelig og livløs lissom. Men utifra hvor du jobber bør det jo være mulig å få prøvd litt ski? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp