Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arildGFB" data-source="post: 928689" data-attributes="member: 64611"><p>Faen, quiveroppdatering.</p><p></p><p>Kjøpte i dag, på tur med dronning Amelie i babystrolleren, et par Dynastar LP105/Aurelien Ducroz i 192, montert i kveld med 920 (modifisert) - fruen syntes forresten disse så fantastiske ut. I tillegg kom jeg på at jeg på et eller annet tidspunkt ville komme til å ha behov for langrennski, så jeg kjøpte et par Åsnes Amundsen 201, med trekjerne og stålkanter. Dims: 67/57/52, altså en ekte pintail. Montert med Rottefella BC manual, balansepunkt bestemt til 96cm fra tail. Nye fjellturskiboots også; Alpina BC20. Dette setupet er jævlig mye lettere enn noe med Dynafit. Spennet på Amundsen kan se ut til å være tre cm, og de har innebygget fellelås, ca midt mellom binding og tupp. </p><p></p><p>Quiveret per i dag, altså (i oppadstigende rekkefølge, lengdebasert):</p><p></p><p>Dynastar LP105 192 m/920</p><p>Whitedot Ragnarok 193 m/916</p><p>Faction Thirteen 194 m/FKS155</p><p>Åsnes Amundsen 201 m/Rottefella BC manual.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arildGFB, post: 928689, member: 64611"] Faen, quiveroppdatering. Kjøpte i dag, på tur med dronning Amelie i babystrolleren, et par Dynastar LP105/Aurelien Ducroz i 192, montert i kveld med 920 (modifisert) - fruen syntes forresten disse så fantastiske ut. I tillegg kom jeg på at jeg på et eller annet tidspunkt ville komme til å ha behov for langrennski, så jeg kjøpte et par Åsnes Amundsen 201, med trekjerne og stålkanter. Dims: 67/57/52, altså en ekte pintail. Montert med Rottefella BC manual, balansepunkt bestemt til 96cm fra tail. Nye fjellturskiboots også; Alpina BC20. Dette setupet er jævlig mye lettere enn noe med Dynafit. Spennet på Amundsen kan se ut til å være tre cm, og de har innebygget fellelås, ca midt mellom binding og tupp. Quiveret per i dag, altså (i oppadstigende rekkefølge, lengdebasert): Dynastar LP105 192 m/920 Whitedot Ragnarok 193 m/916 Faction Thirteen 194 m/FKS155 Åsnes Amundsen 201 m/Rottefella BC manual. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 11/12?
Tillbaka
Topp