Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JSellberg" data-source="post: 970127" data-attributes="member: 122660"><p>Har nyss införskaffat mig ett par nya Moment Night Train 186 -12 samt Tyrolia Tanner Hall 18 bindningar.</p><p>Har även Atomic BC i 183 som är till salu, hoppas att dessa försvinner innan vintern.</p><p></p><p>Köpte ett par Coreupt Caspers under sport conrads rea med STH 12 driver, då jag är väldigt sugen på att lära mig köra pipe, och tycker det kan va roligt att köra park lite då och då.</p><p>Det blir nog en hel del pist körning på dom med.</p><p></p><p>Annars så har jag ju kvar alla gamla tävlings skidor från den tiden, så pist raketer finns det många av!</p><p>Nu ska man bara köpa ett par pjäxor.. Får se vad garaget kan erbjuda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JSellberg, post: 970127, member: 122660"] Har nyss införskaffat mig ett par nya Moment Night Train 186 -12 samt Tyrolia Tanner Hall 18 bindningar. Har även Atomic BC i 183 som är till salu, hoppas att dessa försvinner innan vintern. Köpte ett par Coreupt Caspers under sport conrads rea med STH 12 driver, då jag är väldigt sugen på att lära mig köra pipe, och tycker det kan va roligt att köra park lite då och då. Det blir nog en hel del pist körning på dom med. Annars så har jag ju kvar alla gamla tävlings skidor från den tiden, så pist raketer finns det många av! Nu ska man bara köpa ett par pjäxor.. Får se vad garaget kan erbjuda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Tillbaka
Topp