Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 974792" data-attributes="member: 97821"><p>Atomic Automatic 193 med nya duken. Nya för i år. Inhandlades då detta var den första skida som jag upplevt är jag. Gott om flyt, lätta att hantera, kräver inte en centrerad position men har lite tail ifall du hamnar i baksätet och behöver använda den för att komma i position. Har svårt att se att denna skida byts ut inom en snar framtid.</p><p></p><p>Lib Tech Pow Nas 191. Ersattes av automaticen av den anledningen att det var för mycket skida för mig. För chargig och för fart hungrig. </p><p></p><p>För ren pist skida ska det inhandlas en Head Magnum. Har åkt på dessa ett antal gånger och haft sjukt kul på dem i pisten. I pisten uppskattar jag en fart hungrig skida som klarar av även tighta slalom svängar. Magnumen kan det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 974792, member: 97821"] Atomic Automatic 193 med nya duken. Nya för i år. Inhandlades då detta var den första skida som jag upplevt är jag. Gott om flyt, lätta att hantera, kräver inte en centrerad position men har lite tail ifall du hamnar i baksätet och behöver använda den för att komma i position. Har svårt att se att denna skida byts ut inom en snar framtid. Lib Tech Pow Nas 191. Ersattes av automaticen av den anledningen att det var för mycket skida för mig. För chargig och för fart hungrig. För ren pist skida ska det inhandlas en Head Magnum. Har åkt på dessa ett antal gånger och haft sjukt kul på dem i pisten. I pisten uppskattar jag en fart hungrig skida som klarar av även tighta slalom svängar. Magnumen kan det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Tillbaka
Topp