Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tornkvist" data-source="post: 975076" data-attributes="member: 62784"><p>Detta är sannerligen en nördig tråd. Det är många av er som har ett gäng skidor att välja på alltså. </p><p>Måste vara ganska jobbigt ibland. Total beslutsångest liksom.</p><p></p><p>Själv har jag senaste säsongerna kört på <strong>Salomon Lord med någon Look 14-bindning</strong>. Enklare så. Inte så spännande kan tyckas men eftersom jag åkt mest i skandinaviska fjällen har det funkat ganska bra, även om man varit sugen på fetare skidor. Men förra säsongen lyckades jag pricka ett redigt dump i Hemsedal och då blev man ju sugen på något bredare. Spanade mycket på Armada JJ och Francis Bacon. Hittade ett par begagnade <strong>Armada JJ med Marker Baron</strong> som jag nu har i min ägo och hoppas ska skänka mig glädje i vinter. Vet ju att det är en skida som vissa ogillar, men jag hoppas att jag ska bli nöjd. Vi får väl se!</p><p></p><p>För övrigt är det ju idioti att börja kolla på skidor i augusti. Nu står dom här lutade mot väggen i lägenheten och abstinensen är total..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tornkvist, post: 975076, member: 62784"] Detta är sannerligen en nördig tråd. Det är många av er som har ett gäng skidor att välja på alltså. Måste vara ganska jobbigt ibland. Total beslutsångest liksom. Själv har jag senaste säsongerna kört på [b]Salomon Lord med någon Look 14-bindning[/b]. Enklare så. Inte så spännande kan tyckas men eftersom jag åkt mest i skandinaviska fjällen har det funkat ganska bra, även om man varit sugen på fetare skidor. Men förra säsongen lyckades jag pricka ett redigt dump i Hemsedal och då blev man ju sugen på något bredare. Spanade mycket på Armada JJ och Francis Bacon. Hittade ett par begagnade [b]Armada JJ med Marker Baron[/b] som jag nu har i min ägo och hoppas ska skänka mig glädje i vinter. Vet ju att det är en skida som vissa ogillar, men jag hoppas att jag ska bli nöjd. Vi får väl se! För övrigt är det ju idioti att börja kolla på skidor i augusti. Nu står dom här lutade mot väggen i lägenheten och abstinensen är total.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Tillbaka
Topp