Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 982258"><p>kör ju vidare på mina völkl <strong>v-ski explosive</strong>, pga: less is more, fortfarande en stabil/tillitsfull tro-tjänare, apful grafik (alltså i, försök till, provokativt syfte) som inom 5-10 år kommer vara tok-inne igen (avd. "helvete vilka retro-sköna lagg killen har"), med åren förlorar de urstyrkan från fabrik (precis som ägaren) så de följer min stilla utveckling utför till mer lekfull/charmant åkning. tilläggas bör att jag även tillhandahåller ett par gamla extrem med ca 90-midja då den för sinnet ofrämjande åre-väderleken tar en med storm. </p><p></p><p>och: har ett par omonterade fischer watea 101:or som ligger å väntar på skruvning. huruvida de blir monterade under detta årtionde beror helt på utgången i nästa riksdagsval. det gäller att på ett sunt sätt ligga steget före och vända kappan efter vinden. fråga (såvida inte tidigare tråd berört detta): <strong>när blir fischers friåknings-lagg eftertraktade (även hos icke genomäkta bergsgetter)??</strong> de har ju kommit ikapp någorlunda på grafiken, men vad är den allmänna uppfattningen om dom (freeride-maffian får härmed gärna säga sin ärliga åsikt)?? klämmer skon att skidans egenskaper anses för tråkig/olekfull eller hänger gammal stämpel kvar att fischer bara är för käppnötare å radhusfolk med längd-ambitioner?</p><p></p><p>en annan fundering: <strong>åsikter/omdöme om atomic access & ritual; för mjuka som one-quiver?</strong> har ej provat dessa men känns annars som prisvärda val som one-quivers i svensk terräng.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 982258"] kör ju vidare på mina völkl [b]v-ski explosive[/b], pga: less is more, fortfarande en stabil/tillitsfull tro-tjänare, apful grafik (alltså i, försök till, provokativt syfte) som inom 5-10 år kommer vara tok-inne igen (avd. "helvete vilka retro-sköna lagg killen har"), med åren förlorar de urstyrkan från fabrik (precis som ägaren) så de följer min stilla utveckling utför till mer lekfull/charmant åkning. tilläggas bör att jag även tillhandahåller ett par gamla extrem med ca 90-midja då den för sinnet ofrämjande åre-väderleken tar en med storm. och: har ett par omonterade fischer watea 101:or som ligger å väntar på skruvning. huruvida de blir monterade under detta årtionde beror helt på utgången i nästa riksdagsval. det gäller att på ett sunt sätt ligga steget före och vända kappan efter vinden. fråga (såvida inte tidigare tråd berört detta): [b]när blir fischers friåknings-lagg eftertraktade (även hos icke genomäkta bergsgetter)??[/b] de har ju kommit ikapp någorlunda på grafiken, men vad är den allmänna uppfattningen om dom (freeride-maffian får härmed gärna säga sin ärliga åsikt)?? klämmer skon att skidans egenskaper anses för tråkig/olekfull eller hänger gammal stämpel kvar att fischer bara är för käppnötare å radhusfolk med längd-ambitioner? en annan fundering: [b]åsikter/omdöme om atomic access & ritual; för mjuka som one-quiver?[/b] har ej provat dessa men känns annars som prisvärda val som one-quivers i svensk terräng. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Tillbaka
Topp