Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 985393" data-attributes="member: 80520"><p>Mitt största misstag när jag köpte nya dojjor för två år sen eller vad det var är, enligt mig själv, att jag valde ett par skor med utbytbar sula. Bortsett från att mina skidor delaminerade, så att jag var tvungen att hyra skidor under familjeveckan i alperna det året har jag aldrig någonsin saknat alpina sulor (skidor jag hyrde hade dessutom ett par Griffon-bindningar, så det hade inte varit några problem). Så mitt råd är att skita i aspekten angående utbytbar sula helt och hållet, det bidrar med så ytterst lite att det inte spelar någon roll. Vill du ha en alpinbindning är det bara köra markers royal family (utom jester pro).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 985393, member: 80520"] Mitt största misstag när jag köpte nya dojjor för två år sen eller vad det var är, enligt mig själv, att jag valde ett par skor med utbytbar sula. Bortsett från att mina skidor delaminerade, så att jag var tvungen att hyra skidor under familjeveckan i alperna det året har jag aldrig någonsin saknat alpina sulor (skidor jag hyrde hade dessutom ett par Griffon-bindningar, så det hade inte varit några problem). Så mitt råd är att skita i aspekten angående utbytbar sula helt och hållet, det bidrar med så ytterst lite att det inte spelar någon roll. Vill du ha en alpinbindning är det bara köra markers royal family (utom jester pro). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tankar kring ditt "quiver" inför 12/13 (Once again)
Tillbaka
Topp