Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tankar kring Idre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1286949" data-attributes="member: 83225"><p>Jag skulle säga att Vemdalen är ett rejält steg upp i både fallhöjd och lutning från Idre. Lofsdalen har en pist från toppen som kan matcha Vemdalen men i övrigt är det ungefär Idre-nivå. Funäsdalen har riktigt bra lutning och fallhöjd när allt är öppet i mitten. Ramis är betydligt flackare och mindre fallhöjd. Dock är Ramis väldigt kul terräng och jag åker gärna där på grund av väldigt kul skog. Men ska man bara åka pist är Idre minst lika bra. Åker du lite senare på säsongen kan du också ha tur att Chocken är öppen i Idre. Då får du bland det bland det bästa i Sverige vad gäller rejäl lutning ihållande i en lite längre pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1286949, member: 83225"] Jag skulle säga att Vemdalen är ett rejält steg upp i både fallhöjd och lutning från Idre. Lofsdalen har en pist från toppen som kan matcha Vemdalen men i övrigt är det ungefär Idre-nivå. Funäsdalen har riktigt bra lutning och fallhöjd när allt är öppet i mitten. Ramis är betydligt flackare och mindre fallhöjd. Dock är Ramis väldigt kul terräng och jag åker gärna där på grund av väldigt kul skog. Men ska man bara åka pist är Idre minst lika bra. Åker du lite senare på säsongen kan du också ha tur att Chocken är öppen i Idre. Då får du bland det bland det bästa i Sverige vad gäller rejäl lutning ihållande i en lite längre pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tankar kring Idre?
Tillbaka
Topp