Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tankar om helikopterskidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 236104" data-attributes="member: 12483"><p>Slå till Deem! ...på La Grave! </p><p>Visserligen är heliåkning helt grymt. Har "bara" provat några åk i Abisko här i Sverige och det var under rådande förhållanden helt fantastiskt! Jag inbillar mig att man prickar sällan in det så 100%-igt som vi gjorde. Alla heli-skiföretag måste tjäna flis hela tiden. Du skulle bara veta vad det kostar att driva en helikopter för 7 pers per timme, plus allt annat runtikring. Kunderna är oftast mycket välbärgade och rätt lätta att mjölka ur lite till om det kniper. Man har sällan dom pengarna som ung person.</p><p></p><p>Prioritera om. Kör på hemmaplan eller i Alperna. När du blir rik sen, dra till CAN!</p><p></p><p>Lycka till önskar, </p><p>/Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 236104, member: 12483"] Slå till Deem! ...på La Grave! Visserligen är heliåkning helt grymt. Har "bara" provat några åk i Abisko här i Sverige och det var under rådande förhållanden helt fantastiskt! Jag inbillar mig att man prickar sällan in det så 100%-igt som vi gjorde. Alla heli-skiföretag måste tjäna flis hela tiden. Du skulle bara veta vad det kostar att driva en helikopter för 7 pers per timme, plus allt annat runtikring. Kunderna är oftast mycket välbärgade och rätt lätta att mjölka ur lite till om det kniper. Man har sällan dom pengarna som ung person. Prioritera om. Kör på hemmaplan eller i Alperna. När du blir rik sen, dra till CAN! Lycka till önskar, /Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tankar om helikopterskidåkning?
Tillbaka
Topp