Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tankar om helikopterskidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 236114"><p>Peter_K 1-0 mot ekdahl</p><p></p><p>Jag skulle alldrig slänga så mkt pengar på så kort åkning.</p><p>Tänk om du blir missnöjd, eller som någon sa får åka med 4 stycken halvfeta amerikanska pensionärer? Nja, lägg pengarna på en lite längre period på vanlig åkning i Whistler så får du samma goa åkning!</p><p></p><p>Fast, valet är ditt. 60K för en veckas heliåkning är inget jag skulle göra, helldre säsonga lite. Säger som ovanstående, även jag har åkt heliåkning och det var perekta förhållanden, sol, puder osv men tror inte det är något man kan "räkna" med att det blir..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 236114"] Peter_K 1-0 mot ekdahl Jag skulle alldrig slänga så mkt pengar på så kort åkning. Tänk om du blir missnöjd, eller som någon sa får åka med 4 stycken halvfeta amerikanska pensionärer? Nja, lägg pengarna på en lite längre period på vanlig åkning i Whistler så får du samma goa åkning! Fast, valet är ditt. 60K för en veckas heliåkning är inget jag skulle göra, helldre säsonga lite. Säger som ovanstående, även jag har åkt heliåkning och det var perekta förhållanden, sol, puder osv men tror inte det är något man kan "räkna" med att det blir.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tankar om helikopterskidåkning?
Tillbaka
Topp