Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
tankar om Snow show.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HannesK" data-source="post: 283047" data-attributes="member: 61182"><p>Hejsan hejsan. Jag kom två idag iallafall:D ,. idag så gjorde jag en 720 som jag nästan landade och en dubbelgrab på tävlingen, landade i landningen och gjorde bra ifrån mig. Så ropade dom upp åkarna som skulle komma till final och så ropade dom upp några men inte mig och jag gjorde bättre ifrån mig än vad alla de gjorde. så jag fick inte köra i finalen och vinna en ny burton bräda. Hade jag tävlat i finalen hade jag förmodligen vunnit om jag satte min 7 som jag bara fick lite bakåptvikt på. men de hade blandat ihop mig med en annan åkare, för jag gick och frågade varför jag inte kom till final och blev skitsur på dom som arrangerade tävlingen. så jävla dålig stil...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HannesK, post: 283047, member: 61182"] Hejsan hejsan. Jag kom två idag iallafall:D ,. idag så gjorde jag en 720 som jag nästan landade och en dubbelgrab på tävlingen, landade i landningen och gjorde bra ifrån mig. Så ropade dom upp åkarna som skulle komma till final och så ropade dom upp några men inte mig och jag gjorde bättre ifrån mig än vad alla de gjorde. så jag fick inte köra i finalen och vinna en ny burton bräda. Hade jag tävlat i finalen hade jag förmodligen vunnit om jag satte min 7 som jag bara fick lite bakåptvikt på. men de hade blandat ihop mig med en annan åkare, för jag gick och frågade varför jag inte kom till final och blev skitsur på dom som arrangerade tävlingen. så jävla dålig stil... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
tankar om Snow show.
Tillbaka
Topp