Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Tänker Skistar lägga ner Åres skidområde på sikt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ziggy23" data-source="post: 1147021" data-attributes="member: 154407"><p>Måste bara säga att jag älskar Åre i all denna bitterhet. Såklart är jag inte naiv och inte ser brister (bevara Ullådalen och Kabinen), men oavsett har inte jag hittat något som slår Åre i Sverige. Ge mig exempel på perfekta skidorter! Undvik vecka 1, 9 och påsk så är köer ingen fara. Absolut, högzon är stängd p g a hårt väder ofta, face it Åre ligger utsatt för Atlantens oväder. Vet man var man ska leta finns det bra åkning oavsett och de dagar högzon levererar är det oslagbar liftnära offpist i Sverige. </p><p></p><p>Skistar är ett vinstdrivande börsnoterat bolag. Att driva Kabinen är tyvärr inte rationellt. Åre kommun däremot borde förstå att Kabinen är ett landmärke och ta över driften.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ziggy23, post: 1147021, member: 154407"] Måste bara säga att jag älskar Åre i all denna bitterhet. Såklart är jag inte naiv och inte ser brister (bevara Ullådalen och Kabinen), men oavsett har inte jag hittat något som slår Åre i Sverige. Ge mig exempel på perfekta skidorter! Undvik vecka 1, 9 och påsk så är köer ingen fara. Absolut, högzon är stängd p g a hårt väder ofta, face it Åre ligger utsatt för Atlantens oväder. Vet man var man ska leta finns det bra åkning oavsett och de dagar högzon levererar är det oslagbar liftnära offpist i Sverige. Skistar är ett vinstdrivande börsnoterat bolag. Att driva Kabinen är tyvärr inte rationellt. Åre kommun däremot borde förstå att Kabinen är ett landmärke och ta över driften. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Tänker Skistar lägga ner Åres skidområde på sikt?
Tillbaka
Topp