Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tänkte börja med skidåkning igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MUSN" data-source="post: 287289" data-attributes="member: 73293"><p>Tänkte börja med skidåkning igen, har inte åkt sen jag var 16år alltså 8 år sedan. Nu är vi ett gäng som har bokat 2 dagar skidsemester om en par veckor. När jag förr åkte så åkte man en hel del, men endast vanlig slalom.</p><p></p><p>Vad skall man tänka på nu när man börjar åka igen, har skidorna ändrat mycket? </p><p></p><p>Tänkte hyra utrustning, så vad skall man hyra?</p><p></p><p>Köpte även Scott Icon OTG googles, men hur klarar sig vanliga glasögon om man råkar göra en vurpa? Hur gör ni andra glasögonbärare vid skidning och glasögon, kan inte använda linser eftersom jag har obehag för allt som har med ögon att göra?</p><p></p><p>Hoppas ni kan ge mig lite råd på vägen, skall bli roligt att börja åka igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSN, post: 287289, member: 73293"] Tänkte börja med skidåkning igen, har inte åkt sen jag var 16år alltså 8 år sedan. Nu är vi ett gäng som har bokat 2 dagar skidsemester om en par veckor. När jag förr åkte så åkte man en hel del, men endast vanlig slalom. Vad skall man tänka på nu när man börjar åka igen, har skidorna ändrat mycket? Tänkte hyra utrustning, så vad skall man hyra? Köpte även Scott Icon OTG googles, men hur klarar sig vanliga glasögon om man råkar göra en vurpa? Hur gör ni andra glasögonbärare vid skidning och glasögon, kan inte använda linser eftersom jag har obehag för allt som har med ögon att göra? Hoppas ni kan ge mig lite råd på vägen, skall bli roligt att börja åka igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tänkte börja med skidåkning igen.
Tillbaka
Topp