Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tänkte köpa skidor & pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="insu" data-source="post: 1000222" data-attributes="member: 140375"><p>Hej!</p><p></p><p>Håller på med att kolla efter begagnade skidor + pjäxor på blocket då jag åker en gång om året och skulle vilja åka mer i Stockholm bla Flottsbro och Hammarby och det blir för dyrt att hyra varje gång.</p><p></p><p>Jag skulle behöva hjälp med att tyda vad allt betyder:</p><p></p><p>ex. </p><p>Carving: Head C110, l: 177 (110-67-99) m. Tyrolia Symrent 7</p><p></p><p>Vad betyder 110-67-99?</p><p></p><p>ex.</p><p>Längd 183 cm, mått 123/83/109, radie 20 m, bindningar passar sullängd på pjäxor ca 310-340 mm.</p><p></p><p>Vad betyder radie 20 m?</p><p></p><p>Om jag har storlek 45 på mina pjäxor funkar 310-340 mm?</p><p>Finns det fler typer av bindningar?</p><p></p><p>Tack för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="insu, post: 1000222, member: 140375"] Hej! Håller på med att kolla efter begagnade skidor + pjäxor på blocket då jag åker en gång om året och skulle vilja åka mer i Stockholm bla Flottsbro och Hammarby och det blir för dyrt att hyra varje gång. Jag skulle behöva hjälp med att tyda vad allt betyder: ex. Carving: Head C110, l: 177 (110-67-99) m. Tyrolia Symrent 7 Vad betyder 110-67-99? ex. Längd 183 cm, mått 123/83/109, radie 20 m, bindningar passar sullängd på pjäxor ca 310-340 mm. Vad betyder radie 20 m? Om jag har storlek 45 på mina pjäxor funkar 310-340 mm? Finns det fler typer av bindningar? Tack för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tänkte köpa skidor & pjäxor
Tillbaka
Topp