Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tänkte sticka till aleperna i sommar någon som tänker i samma banor.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norrskenet" data-source="post: 75987" data-attributes="member: 33821"><p>hej jag och en polare hade tänkt att dra till aplerna i sommar (främs österike) för att åka lite härlig sommar skidåkning! är det någon som tänker i samma banor är det bara att skiva det skulle vara as kul att dra ner tillsammans!!! </p><p>om inte så kan du gärna ge oss lite tips om vart man ska åka <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> ha det as skönt och hoppas att vi ses!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norrskenet, post: 75987, member: 33821"] hej jag och en polare hade tänkt att dra till aplerna i sommar (främs österike) för att åka lite härlig sommar skidåkning! är det någon som tänker i samma banor är det bara att skiva det skulle vara as kul att dra ner tillsammans!!! om inte så kan du gärna ge oss lite tips om vart man ska åka :) ha det as skönt och hoppas att vi ses! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tänkte sticka till aleperna i sommar någon som tänker i samma banor.....
Tillbaka
Topp