Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tänndalen eller Funäsdalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Therese82" data-source="post: 1323354" data-attributes="member: 184779"><p>Hej! Vi ska åka på vår första skidsemester i funäsfjällen på sportlovet, men jag har så himla svårt att bestämma vilken av orterna vi ska bo vid. Vi är två vuxna och två ungdomar. Hyfsade åkare allihopa, barnen har börjat köra lite park och drar gärna ut i skogen. Ej viktigt med after ski men gärna bra lunchrestauranger vid backen. Velar främst mellan Funäsdalen och Tänndalen. Kanske tar bilen mellan orterna nån dag men har hund som inte kan vara själv så länge så prioriterar ski in/ski out och bra åkning där vi bor. Ge mig era bästa tips och erfarenheter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Therese82, post: 1323354, member: 184779"] Hej! Vi ska åka på vår första skidsemester i funäsfjällen på sportlovet, men jag har så himla svårt att bestämma vilken av orterna vi ska bo vid. Vi är två vuxna och två ungdomar. Hyfsade åkare allihopa, barnen har börjat köra lite park och drar gärna ut i skogen. Ej viktigt med after ski men gärna bra lunchrestauranger vid backen. Velar främst mellan Funäsdalen och Tänndalen. Kanske tar bilen mellan orterna nån dag men har hund som inte kan vara själv så länge så prioriterar ski in/ski out och bra åkning där vi bor. Ge mig era bästa tips och erfarenheter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tänndalen eller Funäsdalen
Tillbaka
Topp