Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tänndalen eller Ramundberget V.50 2009
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lgrstdt" data-source="post: 569286" data-attributes="member: 65936"><p>Jag var uppe över Lucia förra året och då var det bara Tänndalen som hade öppet. Där var det helt folktomt, men det var riktigt bra åkning. Det hade dumpat snö precis innan jag kom upp så man hade hela Tänndalens system för sig själv i några dagar. Ta med den varma skidjackan, för det har en tendens att vara upp mot -20 grader. Fest kan du glömma, i alla fall i Tänndalen innan jul. De enda som finns där då är några säsongare som sitter och häckar på Pinnens fjällkrog.</p><p></p><p>Mitt tips är ändå att dra till Tänndalen och att bo i "Röda byn". Det är nära till backarna och dessutom finns det en närlivs i närheten där man kan handla de flesta nödvändigheter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lgrstdt, post: 569286, member: 65936"] Jag var uppe över Lucia förra året och då var det bara Tänndalen som hade öppet. Där var det helt folktomt, men det var riktigt bra åkning. Det hade dumpat snö precis innan jag kom upp så man hade hela Tänndalens system för sig själv i några dagar. Ta med den varma skidjackan, för det har en tendens att vara upp mot -20 grader. Fest kan du glömma, i alla fall i Tänndalen innan jul. De enda som finns där då är några säsongare som sitter och häckar på Pinnens fjällkrog. Mitt tips är ändå att dra till Tänndalen och att bo i "Röda byn". Det är nära till backarna och dessutom finns det en närlivs i närheten där man kan handla de flesta nödvändigheter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tänndalen eller Ramundberget V.50 2009
Tillbaka
Topp