Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tårna domnar - vad gör man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 506168" data-attributes="member: 46762"><p>Glömde de på AG att prata om formgjutna sulor? Bums i med det, det gör foten kortare och bättrar på blodflödet. Har du tur så är det allt som behövs. </p><p></p><p>Tänk på att pjäxorna är helt nya, innerskon har inte formats/tryckts ut av dina fötter än, ge dem en vecka och sen skall du se att punkter där det är trångt är uttöjda. Det kan också lösa ev. dålig blodtillförsel. </p><p></p><p>Står du mycket upprätt? Nu i början får du kanske fokusera extra mycket på plöstrycket så att tårna verkligen inte tar i framkanten...</p><p></p><p>Testa att spänna lösare, mina pjäxor är så pass tajta att jag knappt spänner det inre av de två lägre spännena. Skruva på spännena, det ökar på justeringsmånen lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 506168, member: 46762"] Glömde de på AG att prata om formgjutna sulor? Bums i med det, det gör foten kortare och bättrar på blodflödet. Har du tur så är det allt som behövs. Tänk på att pjäxorna är helt nya, innerskon har inte formats/tryckts ut av dina fötter än, ge dem en vecka och sen skall du se att punkter där det är trångt är uttöjda. Det kan också lösa ev. dålig blodtillförsel. Står du mycket upprätt? Nu i början får du kanske fokusera extra mycket på plöstrycket så att tårna verkligen inte tar i framkanten... Testa att spänna lösare, mina pjäxor är så pass tajta att jag knappt spänner det inre av de två lägre spännena. Skruva på spännena, det ökar på justeringsmånen lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tårna domnar - vad gör man?
Tillbaka
Topp