Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Taskig tajming
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebber" data-source="post: 37716" data-attributes="member: 28946"><p>Jag kan inte förstå att man är stolt över att skada sig och sedan skryta om det. Själv ser jag det som ett misslyckande att skada sig. Inte som en cool grej vilket många verkar tycka här och därför delar med sig av sina misslyckanden.</p><p></p><p>Jag kan tillägga att jag brutit armen när jag var mindre och jag var sur på mig själv för att jag landade på armen, därmed var större delen av den sommaren förstörd.</p><p></p><p>Men men, eftersom ni verkar tycka det är så roligt att vara skadad kan ni ju fortsätta att dela med er om era olyckor och tro att ni är häftiga.</p><p></p><p>/sebbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebber, post: 37716, member: 28946"] Jag kan inte förstå att man är stolt över att skada sig och sedan skryta om det. Själv ser jag det som ett misslyckande att skada sig. Inte som en cool grej vilket många verkar tycka här och därför delar med sig av sina misslyckanden. Jag kan tillägga att jag brutit armen när jag var mindre och jag var sur på mig själv för att jag landade på armen, därmed var större delen av den sommaren förstörd. Men men, eftersom ni verkar tycka det är så roligt att vara skadad kan ni ju fortsätta att dela med er om era olyckor och tro att ni är häftiga. /sebbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Taskig tajming
Tillbaka
Topp