Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tävla i friåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fakiedropdude" data-source="post: 10835" data-attributes="member: 13987"><p>vad ska man då göra för att kunna säga att jag har minsann varit ute och kört lite extremåkning idag?</p><p></p><p>hoppa 60m som sverre, droppa 210fot(sant!) som jeff holden(smart nog att använda hjälm men dum nog att prova detta), köra korridorer smala som jesper rönnbäcks i FR3?</p><p></p><p>angående Jon Olssons uttalande om att big-jump skulle vara extremåkning så har jag inte läst artikeln men tidningen(vi vet alla hur rätt tidningar brukar ha!) har nog fucked it up lite grann.</p><p>han kanske sa friåkning består av...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fakiedropdude, post: 10835, member: 13987"] vad ska man då göra för att kunna säga att jag har minsann varit ute och kört lite extremåkning idag? hoppa 60m som sverre, droppa 210fot(sant!) som jeff holden(smart nog att använda hjälm men dum nog att prova detta), köra korridorer smala som jesper rönnbäcks i FR3? angående Jon Olssons uttalande om att big-jump skulle vara extremåkning så har jag inte läst artikeln men tidningen(vi vet alla hur rätt tidningar brukar ha!) har nog fucked it up lite grann. han kanske sa friåkning består av... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Tävla i friåkning?
Tillbaka
Topp