Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tävling! Bästa vurpan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snortpowder" data-source="post: 197526" data-attributes="member: 65223"><p>Då får väl jag börja då!</p><p></p><p>Var i Åre under v7 förra sesongen. dåligt med snö tyvärr! men jag och min gode vän traskade efter orört och fann det också. vi hittade ett mindre dropp på 3-4 m snön var i två lager så jag gled fram till kante för att kolla landningen. då fick ena lagret av snö för sig att det inte ville ligga kvar. så det gled ner för droppet, tillsammans med mig (ofrivilligt). jag får tag i en buske som växte vid dropp kanten och klängde mig fast där. tyvärr gick busk f*nskapet av och jag faller ner. för nära klippkanten. mitt bakre parti slår i klippan vilket resulterade i: ett stort hål i byxorna, understället och kallingarna. fy attans vad kallt det blev om röven!!!:p det blev en mindre rolig färd hem... fan vad roligt det måste sett ut för de som var bakom mig i ankarliften...</p><p></p><p>Fan vad gött att leda tävlingen!!!!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snortpowder, post: 197526, member: 65223"] Då får väl jag börja då! Var i Åre under v7 förra sesongen. dåligt med snö tyvärr! men jag och min gode vän traskade efter orört och fann det också. vi hittade ett mindre dropp på 3-4 m snön var i två lager så jag gled fram till kante för att kolla landningen. då fick ena lagret av snö för sig att det inte ville ligga kvar. så det gled ner för droppet, tillsammans med mig (ofrivilligt). jag får tag i en buske som växte vid dropp kanten och klängde mig fast där. tyvärr gick busk f*nskapet av och jag faller ner. för nära klippkanten. mitt bakre parti slår i klippan vilket resulterade i: ett stort hål i byxorna, understället och kallingarna. fy attans vad kallt det blev om röven!!!:p det blev en mindre rolig färd hem... fan vad roligt det måste sett ut för de som var bakom mig i ankarliften... Fan vad gött att leda tävlingen!!!!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tävling! Bästa vurpan!
Tillbaka
Topp