Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
[TÄVLING] Största viktökningen vid julbordet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CR58" data-source="post: 603148"><p>Juniorer kliv ur leken.</p><p></p><p>Vagde 82,6 efter dagens 1 timmes lopning och en formiddag utan kost intag.Nu 86,2 men viste inte om att det var en tavling sa jag kan ta ett varv till om jag inte placerar mig bra nog, kanns som jag laggt en bra grund nu for en toppning. Siffrorna ar seriosa och kan bekraftas av sambon.</p><p></p><p>RESULTAT + 3,6 kg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CR58, post: 603148"] Juniorer kliv ur leken. Vagde 82,6 efter dagens 1 timmes lopning och en formiddag utan kost intag.Nu 86,2 men viste inte om att det var en tavling sa jag kan ta ett varv till om jag inte placerar mig bra nog, kanns som jag laggt en bra grund nu for en toppning. Siffrorna ar seriosa och kan bekraftas av sambon. RESULTAT + 3,6 kg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
[TÄVLING] Största viktökningen vid julbordet
Tillbaka
Topp