Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
[TÄVLING] Största viktökningen vid julbordet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 603156" data-attributes="member: 91785"><p>Det var som fasen! Jag var helt säker på att jag skulle vinna.</p><p></p><p>Invägning kl. 13:00: 94.9kg</p><p></p><p>Frosseriet startade ca. 14:00 med julkäk i mängder. Toppade med 2 koppar kaffe och en drös chokladbitar ur en alladin vid 17:30. Glömde sedan bort att det var race.. Så jag gick och gjorde nr. 1 på toa. </p><p></p><p>Utvägning kl. 18:30: 98,1kg - Det blir alltså en skillnad på 3,2kg. Personligen känner jag att jag gjort en stabil insats men vart definitivt toppad av CR58, skit också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 603156, member: 91785"] Det var som fasen! Jag var helt säker på att jag skulle vinna. Invägning kl. 13:00: 94.9kg Frosseriet startade ca. 14:00 med julkäk i mängder. Toppade med 2 koppar kaffe och en drös chokladbitar ur en alladin vid 17:30. Glömde sedan bort att det var race.. Så jag gick och gjorde nr. 1 på toa. Utvägning kl. 18:30: 98,1kg - Det blir alltså en skillnad på 3,2kg. Personligen känner jag att jag gjort en stabil insats men vart definitivt toppad av CR58, skit också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
[TÄVLING] Största viktökningen vid julbordet
Tillbaka
Topp