Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tävlings/charger/köttar-lagg - Jakten på visdom!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 873458" data-attributes="member: 54815"><p>Hur blev det här då?</p><p></p><p>Ingenting. Jag köpte inga ANT. Blev en tranciever istället. </p><p></p><p>Tävlingen är om en vecka, och jag har inte bestämt mig än, börjar bli brådis. Med roliga saker som hänt senaste tiden så har Nordica Girish 193 blivit det självklara valet, så idag ringde jag för att få tag på ett par. Men de var slut. Redan. Helt sjukt ju. Valet nu står i princip mellan Enforcer 185, Patron 185 (ny för nästa år, i princip JJ) och kanske, möjligtvis några Elan-lagg. Med tanke på att snön antagligen kommer vara slush eller corn så känns Enforcern nästan helt okej. </p><p></p><p>Sjukt peppad för tävlingen för övrigt, såg endel Freeride-namn i maillistan. Kommer bli riktigt roligt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 873458, member: 54815"] Hur blev det här då? Ingenting. Jag köpte inga ANT. Blev en tranciever istället. Tävlingen är om en vecka, och jag har inte bestämt mig än, börjar bli brådis. Med roliga saker som hänt senaste tiden så har Nordica Girish 193 blivit det självklara valet, så idag ringde jag för att få tag på ett par. Men de var slut. Redan. Helt sjukt ju. Valet nu står i princip mellan Enforcer 185, Patron 185 (ny för nästa år, i princip JJ) och kanske, möjligtvis några Elan-lagg. Med tanke på att snön antagligen kommer vara slush eller corn så känns Enforcern nästan helt okej. Sjukt peppad för tävlingen för övrigt, såg endel Freeride-namn i maillistan. Kommer bli riktigt roligt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tävlings/charger/köttar-lagg - Jakten på visdom!
Tillbaka
Topp