Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Taxi i Åre och tips på braheter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="storasyster22" data-source="post: 1258180" data-attributes="member: 92036"><p>Tack för alla tips. Jag är nu hemkommen efter veckan i Åre. Allt löste sig toppen. Åre city var inget att sträva efter, vi var bara där och handlade mat när vi kom. Så någon taxi blev aldrig aktuellt.</p><p></p><p>Stugan var mysig med bra kök så vi lagade många middagar där, en middag på Carins krog och personalen var som någon sagt tidigare mycket trevlig. Många goda luncher i backen blev det också <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> .Inte var det särskilt dyrt heller, vilket jag hört att det skulle vara.</p><p></p><p>Åre var förresten bättre är förväntat <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />.Strålande sol, mycket trevlig personal på alla restauranger, skiduthyrning mm. Chokladfabriken var super, den måste jag rekommendera. Skotergubbarna i Huså var helt underbara <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":love:" title="Love :love:" data-smilie="16"data-shortname=":love:" /></p><p></p><p>Det enda som jag inte gillade var de som trängde sig i liftkön, aldrig varit med om liknande<img class="smilie smilie--emoji" alt="😡" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f621.png" title="Pouting face :rage:" data-shortname=":rage:" loading="lazy" width="64" height="64" />. Som tur var så var det bara en dag som det var mycket folk så det påverkade inte så mycket <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="storasyster22, post: 1258180, member: 92036"] Tack för alla tips. Jag är nu hemkommen efter veckan i Åre. Allt löste sig toppen. Åre city var inget att sträva efter, vi var bara där och handlade mat när vi kom. Så någon taxi blev aldrig aktuellt. Stugan var mysig med bra kök så vi lagade många middagar där, en middag på Carins krog och personalen var som någon sagt tidigare mycket trevlig. Många goda luncher i backen blev det också :) .Inte var det särskilt dyrt heller, vilket jag hört att det skulle vara. Åre var förresten bättre är förväntat ;).Strålande sol, mycket trevlig personal på alla restauranger, skiduthyrning mm. Chokladfabriken var super, den måste jag rekommendera. Skotergubbarna i Huså var helt underbara :love: Det enda som jag inte gillade var de som trängde sig i liftkön, aldrig varit med om liknande😡. Som tur var så var det bara en dag som det var mycket folk så det påverkade inte så mycket ;). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Taxi i Åre och tips på braheter
Tillbaka
Topp