Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
taxi till österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nelsson" data-source="post: 52908" data-attributes="member: 35109"><p>Titta hit!</p><p></p><p>Vi är två grabbar på nitton jordsnurr som har tänkt att bedriva taxiverksamhet ned till österrike. Vi ska snart köpa en stor bil med plats för två extra personer. Till Zell am see/kaprun ska vi, men kan tänka oss en liten avstickare. Våra intressen är djur, hästar, fotboll, kalas och tjejer. Våra idoler är Marky mark, kriss kross, east 17 och New kids on the block. Bild vore kul!</p><p></p><p>Fatta pennan och hör av dig!</p><p>Simma Lungt</p><p></p><p>Hälsningar Petter och Jag</p><p>//jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nelsson, post: 52908, member: 35109"] Titta hit! Vi är två grabbar på nitton jordsnurr som har tänkt att bedriva taxiverksamhet ned till österrike. Vi ska snart köpa en stor bil med plats för två extra personer. Till Zell am see/kaprun ska vi, men kan tänka oss en liten avstickare. Våra intressen är djur, hästar, fotboll, kalas och tjejer. Våra idoler är Marky mark, kriss kross, east 17 och New kids on the block. Bild vore kul! Fatta pennan och hör av dig! Simma Lungt Hälsningar Petter och Jag //jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
taxi till österrike
Tillbaka
Topp