Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
team norway vann JOSS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pizzaaugust" data-source="post: 533753"><p>Jo I och för sig vill väll Simon vinna för Riley, det är en fin tanke. Men man kan ju inte åka på tävlingar om det ända resultatet man kan acceptera är en första plats. Domarna dömer och så har det alltid varit och kommer alltid att vara, Finns alltid folk som är missnöjd med domslut. Colby och Symms var ju ändå hur glad som helst för deras mål var att vinna publikens pris. Och jag tror alla andra är hur glad som helst också över att ha fått deltagit i tävlingen och fått uppleva det här genialiska eventet. Ligger ju hur mycket planering bakom det som helst. </p><p></p><p>Ska simon fortsätta vinna allt måste vi nog införa sms röster (U.S only) på alla tävlingar. Så går det om man är allt för enformig, misty 10 på misty 10 på misty 10 är inte intressant längre, SLumdog illionaire editen är sjukt bra däremot.</p><p></p><p>Och på "colby fick knappt poäng av domarna men hade publiken med sig" Det som ger mest poäng är oftast inte det som folk gillar mest, Ta bara Simons dubbel där, Ska egentligen inte ge många poäng men publiken älskar den. </p><p>sw 10 ger mer poäng men jag ser hellre en sw 7a,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pizzaaugust, post: 533753"] Jo I och för sig vill väll Simon vinna för Riley, det är en fin tanke. Men man kan ju inte åka på tävlingar om det ända resultatet man kan acceptera är en första plats. Domarna dömer och så har det alltid varit och kommer alltid att vara, Finns alltid folk som är missnöjd med domslut. Colby och Symms var ju ändå hur glad som helst för deras mål var att vinna publikens pris. Och jag tror alla andra är hur glad som helst också över att ha fått deltagit i tävlingen och fått uppleva det här genialiska eventet. Ligger ju hur mycket planering bakom det som helst. Ska simon fortsätta vinna allt måste vi nog införa sms röster (U.S only) på alla tävlingar. Så går det om man är allt för enformig, misty 10 på misty 10 på misty 10 är inte intressant längre, SLumdog illionaire editen är sjukt bra däremot. Och på "colby fick knappt poäng av domarna men hade publiken med sig" Det som ger mest poäng är oftast inte det som folk gillar mest, Ta bara Simons dubbel där, Ska egentligen inte ge många poäng men publiken älskar den. sw 10 ger mer poäng men jag ser hellre en sw 7a, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
team norway vann JOSS
Tillbaka
Topp