Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
teaser till nästa års filmer..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blom" data-source="post: 109372" data-attributes="member: 28759"><p>jag håller med bo här.. de flesta skidfilmer nuförtiden är alldeles för... breda, kanske fel ord, men det känns som att de ska innehålla en låt av varje genre.. och det är sällan de har något som håller ihop dem genom hela filmen. ofta är det ett klatchigt och roligt intro (yearbook, not another ski movie) för att komma igång, men efter det blir allt som vanligt. man köper filmer för 250-350 kronor styck, och man får samma klipp i flera olika filmer. Ingen tvingar mig att köpa alla, men man skulle ändå önska lite nytänkande och nån som bryter isen...</p><p></p><p>//allas vän Blom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blom, post: 109372, member: 28759"] jag håller med bo här.. de flesta skidfilmer nuförtiden är alldeles för... breda, kanske fel ord, men det känns som att de ska innehålla en låt av varje genre.. och det är sällan de har något som håller ihop dem genom hela filmen. ofta är det ett klatchigt och roligt intro (yearbook, not another ski movie) för att komma igång, men efter det blir allt som vanligt. man köper filmer för 250-350 kronor styck, och man får samma klipp i flera olika filmer. Ingen tvingar mig att köpa alla, men man skulle ändå önska lite nytänkande och nån som bryter isen... //allas vän Blom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
teaser till nästa års filmer..
Tillbaka
Topp