Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech bindings som inte går sönder!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="miol11" data-source="post: 1100537" data-attributes="member: 107434"><p>Jag håller med dej?......Treekers är skit att gå med inget snack om saken. </p><p>Men allt handlar om kompromisser, och om man som jag turar lite på en säsong funkar det hjälpligt.</p><p></p><p>Baron/Duke tycker jag inte om riktigt, gillar inte ståhöjden och åkkänslan med dessa. ( har ett par liggandes i garaget ) </p><p>Lättare rambindningar som Tour 12 mm. skulle jag aldrig ens överväga lite lättare. MYCKET klenare hu vem vill på allvar åka med en Squire ? </p><p>Techbindningar vill jag inte heller ha, jag är för rädd att dom inte skall lösa ut korrekt där jag anser att främst elastiteten är ett frågetecken.</p><p>Läser man ovanstående kan man kanske få intrycket av att jag åker ”stort” och hårt, men nä inte speciellt egentligen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="miol11, post: 1100537, member: 107434"] Jag håller med dej?......Treekers är skit att gå med inget snack om saken. Men allt handlar om kompromisser, och om man som jag turar lite på en säsong funkar det hjälpligt. Baron/Duke tycker jag inte om riktigt, gillar inte ståhöjden och åkkänslan med dessa. ( har ett par liggandes i garaget ) Lättare rambindningar som Tour 12 mm. skulle jag aldrig ens överväga lite lättare. MYCKET klenare hu vem vill på allvar åka med en Squire ? Techbindningar vill jag inte heller ha, jag är för rädd att dom inte skall lösa ut korrekt där jag anser att främst elastiteten är ett frågetecken. Läser man ovanstående kan man kanske få intrycket av att jag åker ”stort” och hårt, men nä inte speciellt egentligen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech bindings som inte går sönder!?
Tillbaka
Topp