Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
"Tech insert-equipped ISO Touring sole pads"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerrre" data-source="post: 1042503" data-attributes="member: 68003"><p>Tjenare alla tok!</p><p></p><p>Jag är riktigt sugen på att byta till ett par Dynafit bindningar till denna säsong och har inte riktigt råd med att köpa nya pjäxor för ändamålet.</p><p></p><p>Dock så har jag ett par Atomic Waymaker som det skall gå att byta sula på, så man får en tech variant på det hela. </p><p>Men när jag söker runt hittar jag endast informationen "Tech insert-equipped ISO Touring sole pads are available separately."</p><p></p><p>Har förstått att det är "ISO" sulan är en industristandar. Detta står på deras hemsida; " Plus the Multi-Norm Chassis allows you to switch the DIN Grip Pads for Touring Grip Pads with industry standard tech inserts."</p><p></p><p>Så frågan är.. VAR hittar jag dessa nya sulor?</p><p></p><p>Ha de gott</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerrre, post: 1042503, member: 68003"] Tjenare alla tok! Jag är riktigt sugen på att byta till ett par Dynafit bindningar till denna säsong och har inte riktigt råd med att köpa nya pjäxor för ändamålet. Dock så har jag ett par Atomic Waymaker som det skall gå att byta sula på, så man får en tech variant på det hela. Men när jag söker runt hittar jag endast informationen "Tech insert-equipped ISO Touring sole pads are available separately." Har förstått att det är "ISO" sulan är en industristandar. Detta står på deras hemsida; " Plus the Multi-Norm Chassis allows you to switch the DIN Grip Pads for Touring Grip Pads with industry standard tech inserts." Så frågan är.. VAR hittar jag dessa nya sulor? Ha de gott [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
"Tech insert-equipped ISO Touring sole pads"
Tillbaka
Topp