Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech-pjäxa skev efter tryckning, går det att åtgärda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pettter" data-source="post: 1249383" data-attributes="member: 39690"><p>Jag har precis bootfittat ett par randonnee-pjäxor.Dynafit Hoji. Den ska ha ett ganska mjukt och formbart skal.</p><p>Problemet är att jag tror pjäxan blivit skev i samband med tryckningen. Den matchar väldigt dåligt mot pinsen i hälen. När jag tvingar ner pjäxan i bindningen så får jag tjuvsläpp väldigt enkelt.</p><p></p><p>Jag bifogar en bild över hur off pjäxan ligger i hälen. Det var inte helt enkelt att få det tydligt på bild.</p><p></p><p>Är det någon som har några tankar och teorier på vad man skulle kunna göra? Går det att rikta om en pjäxa? Går det att fräsa ut nya spår i hälen?</p><p>Eller är det bara att ställa in sig på en dyr säsongstart på tursäsongen?</p><p></p><p></p><p>.... inser att det var 18år sedan jag skrev här senast, hög tid för en tråd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pettter, post: 1249383, member: 39690"] Jag har precis bootfittat ett par randonnee-pjäxor.Dynafit Hoji. Den ska ha ett ganska mjukt och formbart skal. Problemet är att jag tror pjäxan blivit skev i samband med tryckningen. Den matchar väldigt dåligt mot pinsen i hälen. När jag tvingar ner pjäxan i bindningen så får jag tjuvsläpp väldigt enkelt. Jag bifogar en bild över hur off pjäxan ligger i hälen. Det var inte helt enkelt att få det tydligt på bild. Är det någon som har några tankar och teorier på vad man skulle kunna göra? Går det att rikta om en pjäxa? Går det att fräsa ut nya spår i hälen? Eller är det bara att ställa in sig på en dyr säsongstart på tursäsongen? .... inser att det var 18år sedan jag skrev här senast, hög tid för en tråd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tech-pjäxa skev efter tryckning, går det att åtgärda?
Tillbaka
Topp