S SvenB Ny medlem 2013-01-15 Techinca pjäxa borttappad utanför Alpingaraget! #1 Tappade en Technica Inferno Blaze (röd/vit) utanför Alpingaraget i Stokcholm (Birger Jarlsgatan) nu ikväll 15/1 ca klockan 19. Är det någon som har sett den? Hittelön! Ring mig på 0739287833 isf.
Tappade en Technica Inferno Blaze (röd/vit) utanför Alpingaraget i Stokcholm (Birger Jarlsgatan) nu ikväll 15/1 ca klockan 19. Är det någon som har sett den? Hittelön! Ring mig på 0739287833 isf.
Primary Aktiv medlem 2013-01-15 Techinca pjäxa borttappad utanför Alpingaraget! #2 pratat med alpingaraget? kanske någon utav dem som tagit in den!