Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Technica Cochise åkläge som glappar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Von_vettet" data-source="post: 1037639" data-attributes="member: 119552"><p>Har vanliga cochisen, men inget jag har märkt direkt efter 60+ skiddagar.Tycker dock att innerskon är lite slut, men det har den varit sen jag klev över 30 skiddagar ungefär. Däremot har jag fått problem med en metallhylsa som sitter i höjd med ankeln på yttersidan som bestämt sig att borra in sig.. I min fot. Vilket inte var ett problem förra säsongen men som uppdagades under årets första resa. Så nu sitter jag med en skelettfraktur på ankeln. Känns mindre kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Von_vettet, post: 1037639, member: 119552"] Har vanliga cochisen, men inget jag har märkt direkt efter 60+ skiddagar.Tycker dock att innerskon är lite slut, men det har den varit sen jag klev över 30 skiddagar ungefär. Däremot har jag fått problem med en metallhylsa som sitter i höjd med ankeln på yttersidan som bestämt sig att borra in sig.. I min fot. Vilket inte var ett problem förra säsongen men som uppdagades under årets första resa. Så nu sitter jag med en skelettfraktur på ankeln. Känns mindre kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Technica Cochise åkläge som glappar
Tillbaka
Topp