Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Technica Icon Carbon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="coig" data-source="post: 6899" data-attributes="member: 12090"><p>Technicas Icon Carbon ja. köpte den innan jag stack ner till Chamonix första säsongen för två år sedan. Den passade perfekt satt stenhårt och var en dröm...tills mina vader inte pallade med. Det är kanonskönt när de sitter jättetight och det knappt flexar någonting men det tär ganska hårt på en också. Jag har under dessa säsonger haft små problem som bara blir värre och värre och senast ställde till det ordentligt. Eftersom det slet så på mina vader blev det till slut så att jag inte kunde spänna pjäxorna särskilt hårt och inte orkade hålla emot. Detta trots att jag böt till de mjukare skalen senare. </p><p></p><p>Nu ska det ju sägas att jag är en ganska lätt åkare (70kg) och en mer väl tränade person säkert skulle tackla det hela bättre men det känns för jävligt när man måste låta bli åkningen två veckor i skiftet Mars/April. Jag skulle rekomendera något mjukare.</p><p></p><p>Min åsikt. Oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="coig, post: 6899, member: 12090"] Technicas Icon Carbon ja. köpte den innan jag stack ner till Chamonix första säsongen för två år sedan. Den passade perfekt satt stenhårt och var en dröm...tills mina vader inte pallade med. Det är kanonskönt när de sitter jättetight och det knappt flexar någonting men det tär ganska hårt på en också. Jag har under dessa säsonger haft små problem som bara blir värre och värre och senast ställde till det ordentligt. Eftersom det slet så på mina vader blev det till slut så att jag inte kunde spänna pjäxorna särskilt hårt och inte orkade hålla emot. Detta trots att jag böt till de mjukare skalen senare. Nu ska det ju sägas att jag är en ganska lätt åkare (70kg) och en mer väl tränade person säkert skulle tackla det hela bättre men det känns för jävligt när man måste låta bli åkningen två veckor i skiftet Mars/April. Jag skulle rekomendera något mjukare. Min åsikt. Oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Technica Icon Carbon
Tillbaka
Topp