Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Technine brädor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sebbsa" data-source="post: 218058" data-attributes="member: 55780"><p>dax att växa upp kanske? "sandgrenwannabee" skrev: vad fan spelar det för roll om det är hiphop stuk eller inte? Då svarade jag så, eftersom stuket bryr jag mig inte om... och du sa ju nyss att det fanns recensioner på nätet? eller? Då borde du ju veta om adressen? annars hade du väl inte sagt att det fanns? Det är du som missförstått allt, ganska ordentligt också. Och varför vara så himla negativ, det verkar ju som att enda anledningen till att du skriver här är att irritera folk eller att spela tuff?</p><p></p><p>"Peace, love and understanding."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sebbsa, post: 218058, member: 55780"] dax att växa upp kanske? "sandgrenwannabee" skrev: vad fan spelar det för roll om det är hiphop stuk eller inte? Då svarade jag så, eftersom stuket bryr jag mig inte om... och du sa ju nyss att det fanns recensioner på nätet? eller? Då borde du ju veta om adressen? annars hade du väl inte sagt att det fanns? Det är du som missförstått allt, ganska ordentligt också. Och varför vara så himla negativ, det verkar ju som att enda anledningen till att du skriver här är att irritera folk eller att spela tuff? "Peace, love and understanding." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Technine brädor?
Tillbaka
Topp