Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Technine Classic 157 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wevver" data-source="post: 365888" data-attributes="member: 77397"><p>tjena, jag har funderat mycket på ny bräda tills vintern men grejen e att jag har inte för mycket pengar =/ ... Jag har kollat på technine classic 157 som verkar rätt bra men jag undrar ifall nån har åkt den och kan ge sin åsikt. jag e ca 181 och väger 71 kg jag åker mycket park men lika mycket pist och älskar att sätta nose o tail pressar så ere rätt flex i brädan eller ? jag har 42.5 / US 9.5 på mina boots och e 25.2 cm midjemått på brädan lagom ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wevver, post: 365888, member: 77397"] tjena, jag har funderat mycket på ny bräda tills vintern men grejen e att jag har inte för mycket pengar =/ ... Jag har kollat på technine classic 157 som verkar rätt bra men jag undrar ifall nån har åkt den och kan ge sin åsikt. jag e ca 181 och väger 71 kg jag åker mycket park men lika mycket pist och älskar att sätta nose o tail pressar så ere rätt flex i brädan eller ? jag har 42.5 / US 9.5 på mina boots och e 25.2 cm midjemått på brädan lagom ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Technine Classic 157 ?
Tillbaka
Topp