Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tecnica Agent 120
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="versus72" data-source="post: 517648" data-attributes="member: 57511"><p>Jag är relativt ny på det här med alpin skidåkning och behöver lite hjälp och råd.</p><p>Jag har inte åkt särskilt mycket men tycker ändå att det går riktigt bra och har verkligen hittat min nya "hobby" Jag har möjlighet att köpa ett par Agentpjäxor till ett bra pris men...</p><p>Är Tecnicas Agentpjäxa någonting för mig? Fungerar den även i pisten? Jag är rätt så lång, 192 cm och väger runt 95 kilo. Jag har provat andra pjäxor från Tecnica och tycker de sitter bra, så formen tror jag passar mina fötter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="versus72, post: 517648, member: 57511"] Jag är relativt ny på det här med alpin skidåkning och behöver lite hjälp och råd. Jag har inte åkt särskilt mycket men tycker ändå att det går riktigt bra och har verkligen hittat min nya "hobby" Jag har möjlighet att köpa ett par Agentpjäxor till ett bra pris men... Är Tecnicas Agentpjäxa någonting för mig? Fungerar den även i pisten? Jag är rätt så lång, 192 cm och väger runt 95 kilo. Jag har provat andra pjäxor från Tecnica och tycker de sitter bra, så formen tror jag passar mina fötter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tecnica Agent 120
Tillbaka
Topp