Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tecnica Agent 120
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 517654" data-attributes="member: 12630"><p>Om den passar bättre än allt annat du provat och du tycker flexet är bra så är det bara att köpa.</p><p></p><p>Agent 120 är ganska styv och tänkt för avancerade åkare men du som är tung (och stark?) kanske tycker den är lagom. Tecnica har olika läst på olika pjäxor så prova den specifika modellen ordentligt. Glöm inte sulor och rätt strumpor. Pjäxor är viktigast och knepigast inom skidåkning. Finns mycket nyttigt att läsa om det här på forumet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 517654, member: 12630"] Om den passar bättre än allt annat du provat och du tycker flexet är bra så är det bara att köpa. Agent 120 är ganska styv och tänkt för avancerade åkare men du som är tung (och stark?) kanske tycker den är lagom. Tecnica har olika läst på olika pjäxor så prova den specifika modellen ordentligt. Glöm inte sulor och rätt strumpor. Pjäxor är viktigast och knepigast inom skidåkning. Finns mycket nyttigt att läsa om det här på forumet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tecnica Agent 120
Tillbaka
Topp