Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
TECNICA COCHISE 130 DYN
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1260221" data-attributes="member: 145369"><p>Dagens gålägen är ju löjliga!</p><p>Tacka vet jag SX91 det var gåläge det.</p><p>Hur vackert var det inte att se någon med jeansen nerstoppade i pjuxen fullt öppnade vingla hem från Askin.</p><p>Poesi!</p><p>Nåja, om jag inte skulle tura någon gång imellanåt med pistpjäxorna skulle jag inte köpa med gåläge.</p><p>Köp inte gåläge bara för att det är bekvämt utanför åkningen.</p><p>Vi har några åk där man får gå tillbaka på platten. Där använder vi korta kickerskins för bra glid, men utan gåläge blir det bra slitsamt.</p><p>Visst är det bra prestanda på toppskiktet av pjäxorna med gåläge men som sagt: ska man inte använda det med skidor under så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1260221, member: 145369"] Dagens gålägen är ju löjliga! Tacka vet jag SX91 det var gåläge det. Hur vackert var det inte att se någon med jeansen nerstoppade i pjuxen fullt öppnade vingla hem från Askin. Poesi! Nåja, om jag inte skulle tura någon gång imellanåt med pistpjäxorna skulle jag inte köpa med gåläge. Köp inte gåläge bara för att det är bekvämt utanför åkningen. Vi har några åk där man får gå tillbaka på platten. Där använder vi korta kickerskins för bra glid, men utan gåläge blir det bra slitsamt. Visst är det bra prestanda på toppskiktet av pjäxorna med gåläge men som sagt: ska man inte använda det med skidor under så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
TECNICA COCHISE 130 DYN
Tillbaka
Topp